woensdag 28 oktober 2015

Absurd?

Blacksburg, zondagmiddag, 14.15 u
  • Hi, dit is Shelley van de Red Lobster, hoe kan ik je helpen?
  • Dag Shelley, ik had graag een tafel voor 7 gereserveerd voor deze avond, rond 18 u.
  • Oh, I'm soooo sorry, maar wij doen geen reservaties.
  • Oei zal er straks wel plaats zijn voor 7?
  • Ik kan je wel bovenaan de wachtlijst te zetten?
  • Oh, dat mag je doen Shelley, enorm bedankt!
  • Ja, maar ik kan dat nu niet doen. Daarvoor moet je 45 minuten vooraf terugbellen. 
  • Oh, dus je kan ons nu echt nog niet op de lijst zetten voor deze avond?
  • Neen, dat gaat niet, I'm soooo sorry.
Blacksburg, zondagnamiddag, 17.15 u
  • Hi, dit is Sharon van de Red Lobster, hoe kan ik je helpen?
  • Dag Sharon, ik had ons graag op de wachtlijst gezet om te komen eten binnen 45 minuten. We zijn met 7 personen.
  • Oh, I'm soooo sorry, maar je kan alleen maar 30 minuten op voorhand bellen om op de lijst te staan.
  • (#%$%#) oh, maar dan komen we binnen de 30 minuten,  zet ons nu maar op die (f***ing) lijst!
 Christiansburg, zondagnamiddag, 17.45 u
  • Dag Sharon, ik had net gebeld, we zijn hier om te eten met 7. We staan op de lijst.
  • Oh, I'm soooo sorry maar kunt u daar nog even wachten want we moeten nog tafels bij elkaar zetten en kijken welke serveerster we kunnen vrijmaken.
  • ...
Christiansburg, zondagnamiddag, 17.55 u
  • We zijn de tafels nog bij elkaar aan het zetten, nog even geduld.
Christiansburg, zondagavond, 18.05 u
  • U mag meekomen, de tafels staan klaar
  • Thank you soooooooo much!

1 opmerking: